BIP - Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o. > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

 

Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania linii Szybkiej Kolei Miejskiej, tj.: czystości w pojazdach, punktualności oraz zachowania pracowników, prosimy kierować na adres Spółki lub drogą elektroniczną na adres: biuro@skm.warszawa.pl
Pytania, skargi oraz wnioski dotyczące: godzin kursowania, przebiegu trasy oraz nałożonych kar za przejazdy bez ważnego biletu prosimy kierować na adres:

Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Żelazna 61
00-848 Warszawa

lub przesyłać drogą elektroniczną.

Rzeczy znalezione
Rzeczy znalezione w pociągach SKM prosimy przekazywać kierownikowi pociągu.
O rzeczy zagubione można pytać dzwoniąc pod numer telefonu: (22) 699 71 95.

Niepełnosprawni
W myśl postanowień art. 20, 21, 23, i 24 ww. rozporządzenia od dnia 15.12.2010 r. działa telefon nr (22) 699 71 99, pod którym nasi pracownicy w godzinach 8 - 15 oczekują na zgłoszenia dotyczące zorganizowania pomocy w korzystaniu z naszych usług osobom o ograniczonej sprawności ruchowej. Zgłoszenia należy dokonać w terminie nie krótszym niż 24 godziny.

 
 
Wprowadził Kozak Roman 09-01-2014
Aktualizujący Kozak Roman 09-01-2014
Zatwierdzający Jerzy Obrębski 09-01-2014
Publikujący Bartold Jan (Gabinet Prezydenta (GP)) 09-01-2014
Liczba odwiedzin: 2239
Rejestr zmian