Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania linii Szybkiej Kolei Miejskiej, tj.: czystości w pojazdach, punktualności oraz zachowania pracowników, prosimy kierować na adres Spółki lub drogą elektroniczną na adres: biuro@skm.warszawa.pl Pytania, skargi oraz wnioski dotyczące: godzin kursowania, przebiegu trasy oraz nałożonych kar za przejazdy bez ważnego biletu prosimy kierować na adres: Zarząd Transportu Miejskiego ul. Żelazna 61 00-848 Warszawa lub przesyłać drogą elektroniczną. Rzeczy znalezione Rzeczy znalezione w pociągach SKM prosimy przekazywać kierownikowi pociągu. O rzeczy zagubione można pytać dzwoniąc pod numer telefonu: (22) 699 71 95. Niepełnosprawni W myśl postanowień art. 20, 21, 23, i 24 ww. rozporządzenia od dnia 15.12.2010 r. działa telefon nr (22) 699 71 99, pod którym nasi pracownicy w godzinach 8 - 15 oczekują na zgłoszenia dotyczące zorganizowania pomocy w korzystaniu z naszych usług osobom o ograniczonej sprawności ruchowej. Zgłoszenia należy dokonać w terminie nie krótszym niż 24 godziny.