Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy


Menu

Bieżący katalog: Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Katalog wyżej: Menu Przedmiotowe

Lista artykułów:


Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania linii Szybkiej Kolei Miejskiej, tj.: czystości w pojazdach, punktualności oraz zachowania pracowników, prosimy kierować na adres Spółki lub drogą elektroniczną na adres: biuro@skm.warszawa.pl
Pytania, skargi oraz wnioski dotyczące: godzin kursowania, przebiegu trasy oraz nałożonych kar za przejazdy bez ważnego biletu prosimy kierować na adres:

Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Żelazna 61
00-848 Warszawa

lub przesyłać drogą elektroniczną.

Rzeczy znalezione
Rzeczy znalezione w pociągach SKM prosimy przekazywać kierownikowi pociągu.
O rzeczy zagubione można pytać dzwoniąc pod numer telefonu: (22) 699 71 95.

Niepełnosprawni
W myśl postanowień art. 20, 21, 23, i 24 ww. rozporządzenia od dnia 15.12.2010 r. działa telefon nr (22) 699 71 99, pod którym nasi pracownicy w godzinach 8 - 15 oczekują na zgłoszenia dotyczące zorganizowania pomocy w korzystaniu z naszych usług osobom o ograniczonej sprawności ruchowej. Zgłoszenia należy dokonać w terminie nie krótszym niż 24 godziny.


Wprowadził Kozak Roman 2014-01-09
Aktualizujący Kozak Roman 2014-01-09
Zatwierdzający Jerzy Obrębski 2014-01-09
Publikujący Bartold Jan (Gabinet Prezydenta (GP)) 2014-01-09
Wersja standardowa